Złocenie/srebrzenie + lakier UV 3D

Złocenie/srebrzenie + lakier UV 3d to połączenie dwóch uszlachetnień: folii i lakieru na jednym projekcie. Elementy, które będą złocone/srebrzone powinny zostać przedstawione w osobnym pliku. Kolejny plik powinien zawierać elementy, które mają zostać uszlachetnione lakierem UV3D. Połączenie tych technik najlepiej prezentuje się na jednolitych kolorach i stonowanych teksturach.




Jak przygotować projekt ze złoceniem/srebrzeniem + lakier UV3D?

Każdy projekt ze złoceniem/srebrzeniem + lakier UV3D składa się z trzech elementów: z pliku z projektem graficznym, z maski złocenia/srebrzenia i z maski lakieru UV3D. Połączenie złocenia/srebrzenia z lakierem UV3d wymaga wybrania folii Soft Skin.




Poniżej znajduje się zdjęcie wykonanego projektu wykorzystującego powyższe elementy.




Wymogi konieczne

Złocenie/srebrzenie, lakier UV3D nie może dochodzić do linii cięcia, powinno być od niej oddalone o 3 mm

Rekomendowana wielkość liter to 12 pkt i więcej

Minimalna grubość linii to 2 pkt

W masce składowa czarnego koloru musi zawsze wynosić K=100%

Nie stosuj uszlachetnienia w kontrze, w szególności wokół fontów

Lakier UV 3D nie jest lakierem całkowicie bezbarwnym, posiada odcień żółtego koloru

Nie stosuj poddruku. Elementy, które mają zostać złocone lub srebrzone nie powinny być wydrukowane na projekcie

Maski obu uszlachetnień nie mogą na siebie nachodzić