Rekrutacja w CHROMA

4 kroki do wspólnego sukcesu!

1

Analiza dokumentów aplikacyjnych

Na tym etapie sprawdzamy, czy Twoje kwalifikacje są zgodne z wymaganiami stanowiska, na które odpowiedziałeś. Lubimy czytać i potrafimy docenić zaangażowanie, więc w swojej aplikacji zawrzyj także list motywacyjny - napisz go od serca, a zrobisz nam dużą przyjemność!

Działamy szybko, więc ten etap rekrutacji zamykamy maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od otrzymania dokumentów.

2

Rozmowa telefoniczna

Jeśli Twoje CV oraz list motywacyjny spotkały się z naszym zainteresowaniem, odbierzesz od nas telefon z zaproszeniem do podjęcia kolejnych kroków w procesie. Wspólnie ustalimy miejsce i czas spotkania oraz rozmowy kwalifikacyjnej.

Kandydatom, którzy nie przeszli pomyślnie wcześniejszego etapu wysyłamy e-mail ze stosowną informacją i podziękowaniem.

3

Rozmowa kwalifikacyjna

W umówionym dniu spotkamy się w naszej siedzibie - spodziewaj się obecności przyszłego przełożonego i HR Managera. Wspólnie omówimy Twoje doświadczenie, dopytamy Cię o kompetencje, czasem ze względu na charakter pracy na danym stanowisku, możemy poprosić Cię o wykonanie jakiegoś zadania lub o przedłożenie próbki Twoich wcześniejszych dokonań.

Staramy się, by atmosfera spotkania była jak najbardziej pozytywna.

4

Decyzja

W trakcie spotkania określimy termin, w jakim poinformujemy Cię o wyniku rozmowy. Jeśli nasza decyzja będzie pozytywna, to nie pozostanie nam nic innego jak przejść do konkretów związanych z powitaniem Cię w gronie Profesjonalistów pracujących z CHROMA.

Stawiamy na transparentność, więc jeśli tym razem nie uda się nam nawiązać współpracy, dostaniesz od nas informację zwrotną wraz z podziękowaniem za poświęcony czas.



Masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji?

Skontaktuj się z naszym Działem HR, który chętnie pomaga i rozmawia z osobami zainteresowanymi pracą w CHROMA:


Telefon: 68 363 41 39
E-mail: praca@chroma.pl

Do usłyszenia!