Zmieniamy się!
Nowy serwis chroma.pl
Zobacz co nowego

Zmiany są częścią życia każdego z nas, również my postanowiliśmy wdrożyć nowe rozwiązania.

Nowa identyfikacja wizualna

Prezentacja systemu identyfikacji wizualnej


Zastosowanie fotografii w logotypie


Przykładowe zastosowanie na plakacie


Przykładowe zastosowanie na plakacie

Nowy serwis internetowy





Poznaj nowe funkcjonalności

Własny nakład

Największą rewolucją w nowym serwisie beta.chroma.pl jest możliwość zamawianie przez stronę internetową dowolnego nakładu druku. Do tej pory wielkości dostępne w konfiguratorze były znacznie ograniczone. Zainteresowani nietypowym nakładem musieli wysyłać zapytanie i oczekiwać na wycenę robioną przez handlowca drukarni. Teraz można zrobić to samodzielnie. W nowym konfiguratorze użytkownik wprowadza własny nakład, a system natychmiast wylicza wartość zamówienia. Znacznie przyspiesza to proces składania niestandardowych zleceń.

Konfigurator

Nowością w serwisie beta.chroma.pl jest możliwość praktycznie nieograniczonej konfiguracji produktów. Liczba dostępnych kombinacji wzrosła co najmniej dziesięciokrotnie w stosunku do poprzedniej wersji. Dobrym przykładem są ulotki składane. W starym serwisie połączony był format z typem składania, obecnie format wybierany jest osobno, a typ składania osobno. Po wykonaniu testów technologicznych wszystkie możliwe kombinacje formatu i typu składania ulotek udostępniono w nowym sklepie. W tej chwili można wybierać z ponad miliona konfiguracji tych produktów.

Kolejne nowości w konfiguracjach w serwisie beta.chroma.pl to:

  • Ulotki składne:
    • Nowe typy składań (ZygZag, Na pół i na pół)
    • Nowe formaty po złożeniu 198x210, 105x297, A3
    • Nowe uszlachetnienia: złocenie, srebrzenie, UV3D
    • Nakłady własne
  • Ulotki
    • Nowe formaty 198x210, 105x297
    • Nowy papier 350g
    • Nowe uszlachetnienia: złocenie, srebrzenie, UV3D
    • Produkty 4/0 tańsze niż 4/4
    • Nakłady własne
  • Plakaty
    • Nowe kolorystyki 1/0 i 1/1
    • Nakłady własne
  • Wizytówki:
    • Zaokrąglone narożniki dla większej ilości formatów
    • Otworki
    • Produkty 4/0 tańsze niż 4/4
    • Nakłady własne

Zarządzanie użytkownikami

Istotnym udogodnieniem z punktu widzenia firm zamawiających druk przez chroma.pl jest możliwość stworzenia oddzielnych kont dla każdego pracownika. W panelu klienta nowego serwisu beta.chroma.pl administrator konta danej organizacji może dodać dowolną liczbę użytkowników. Od tej pory wszystkie zamówienia składane przez różne osoby z firmy, będą widoczne w systemie na jednym koncie i w ten sposób zostaną uwzględnione w programie rabatowym.

Inspiracje i darmowe mock-upy

Dla użytkowników serwisu beta.chroma.pl przygotowano inspiracje w postaci darmowych mock-upów do pobrania w formacie Adobe Photoshop. Ma to na celu ułatwienie klientom Chromy prezentacji swoim kontrahentom produktów z uszlachetnieniami, np.: wizytówek złoconych, ulotek srebrzonych, czy plakatów z lakierem High Gloss UV 3D. Od teraz łatwo będzie pokazać ekskluzywny produkt mając pewność, że zostanie wydrukowany tak, jak wygląda na mock-upie.

Pozostałe nowości

  • Mobile friendly – nowy serwis beta.chroma.pl przystosowany jest do korzystania na urządzeniach mobilnych: smartfonach, tabletach, laptopach.
  • Koszyk zakupowy dostępny na wielu urządzeniach – serwis beta.chroma.pl pozwala zalogować się na smartfonie, by dodać produkt do koszyka, po czym zalogować się na innym urządzeniu takim jak tablet, laptop czy komputer stacjonarny i kontynuować zakupy.
  • Jeszcze szybszy dostęp do konfiguratora produktów – jeśli dokładnie wiesz jaki produkt chcesz zamówić, skorzystaj z linka „KONFIGURATOR” w nagłówku strony i przejdź bezpośrednio do konfiguracji zamówienia.
  • Szybki dostęp do informacji o kategoriach i produktach – szybko znajdziesz wybrany produkt korzystając z inteligentnej wyszukiwarki dostępnej w nagłówku strony.
  • Nazwij swoje zamówienie – dzięki tej funkcji z łatwością ponowisz zamówienie, wystarczy przy składaniu zamówienia wprowadzić jego nazwę (funkcja dostępna nad wizualizacją produktu), łatwiej będzie je potem zidentyfikować w procesie wgrywania plików i będzie widoczne w historii zamówień w panelu klienta.
  • Nazwij swój adres – zapisuj adresy wysyłki, żeby z nich korzystać w przyszłości, nowa, inteligentna wyszukiwarka pomoże szybciej znaleźć adres którego szukasz.


Sprawdź