Najczęściej zadawane pytania

Rozwiń wszystkie
W jaki sposób mogę zmienić swoje dane?
Wszelkie dane do konta możesz edytować w panelu Klienta, dostępnym w sekcji „Moje konto” w zakładkach „Ustawienia” oraz „Adresy”.
Gdzie jest moje zamówienie?
W momencie wysyłki zamówienia otrzymasz od nas powiadomienie mailowe z nazwą przewoźnika oraz nadanym numerem listu przewozowego.
Ile kosztuje przesyłka?
To my ponosimy koszt przesyłki. Oferujemy również przesyłkę anonimową (wysyłamy paczkę bez naszych oznaczeń do Twojego Klienta), także gratis!
Jakie są dostępne formy zapłaty?
Płatności PayU (przedpłata przelewem, karta kredytowa, przelew tradycyjny), Pay-by-link od PayU, Płatność kartą kredytową, Płatność za pobraniem, Płatność przelewem tradycyjnym.
W jaki sposób skontaktować się z chroma.pl?
W stopce na dole strony znajdziesz link „Kontakt”, gdzie znajdują się wszystkie potrzebne dane.
W jaki sposób mogę zamówić produkty niedostępne na stronie?
Zapytanie o produkt niestandardowy kieruj na adres wyceny@chroma.pl, podając nam jak najwięcej parametrów i szczegółów zamówienia.
Czy mogę założyć nowe konto na nr NIP, który już widnieje w bazie CHROMA?
Na dany numer NIP może być utworzone tylko jedno konto.
Jaki jest najmniejszy font, który będzie widoczny po wydruku?
Zalecamy wielkość od 6 pkt przy na farbieniu 100% koloru czarnego – gwarantuje to czytelność fontu.